16 marca 2012

3. Rytm Wspólnego Szczęścia

Witajcie!

Słuchając sobie Complication naszła mnie ochota na napisanie czegoś takiego. Takie optymistyczne coś o przyjaźni, chociaż miało to być na początku opowiadanie, ale nie miałam pomysłu na postacie, więc wyszło to. Mam nadzieje, że się spodoba.

~~

Rytm Wspólnego Szczęścia

Siedzieliśmy szczęśliwi,
Nic złego nie miało już nas nigdy spotkać,
W końcu słońce nie może cały czas zachodzić dla jednych,
A dla innych tylko wschodzić.
Pełnia zdarza się więcej niż jeden raz w życiu.
Zaćmienie też w końcu kończy się.

Ławka w parku niczym azyl,
Uśmiechnięci żyjemy dziś.
Zapominając o wczoraj.
Żadne z nas nie martwi się,
Jesteśmy i niech świat przed nami klęka.
Pani własnego życia!

Jesteśmy tu, a zarazem tam!
W blasku własnego szczęścia żyjemy.
Słuchając własnego serca i dusz.
Biegniemy chodnikiem.
Nie zważając na innych,
Nie odwracając się za siebie.

W pogoni za marzeniami,
Szukając siebie samych.
Jednak zawsze szczęśliwi.
Chodnik już kończy się,
Ludzie przestali nas już zauważać.
Zwolniliśmy już zmęczeni.

Nasze dni coraz krótsze kończą się,
Coraz szybciej zachodzi słońce.
Jeden z nas już dawno zgasł.
My podążamy za nim, aby spotkać się gdzieś.
Nieważne gdzie, ale szczęśliwi razem.
Na wieczność...

6 komentarzy:

  1. Fajne to, nie wiem czemu ale kojarzyło mi się to z Izaya i to najbardziej jak pojawiało się słowo chodnik O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem dlaczego, ale ogólnie przez ciebie ostatnio mi Izek łazi po głowie, prawdą niezaprzeczalną jest, że przed napisaniem pierwszego wyrazu, zastanawiałam się nad Izkiem w naszym opowiadaniu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bo Izek się zawsze gdzieś upchnie i paczy na ten świat. Ale już niedługo będziesz miała szansę przeczytać opowiadanie z nim, i wtedy taka spekulacja będzie uzasadniona.

      Usuń
  3. Yeach opowiadanie z Izza - Iza Carla kocha Ize - ize i Shizusia *w* już nie mogę się doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie będzie tylko o nim, o innych ludziach też. Oni wszyscy czują się niedowartościowani. Teraz ich przeprosić musisz, no nie ważne. To są historie i wszystkim (i niczym też), więc przygotuj się na dużo różnych innych opowiadanio-cosiów.

      Usuń