11 marca 2012

1. Początek

Witajcie!

Pierwszy wpis jest tym najłatwiejszym jak dla mnie, potem już jakby cały zapał znika, setka pomysłów wyparowuje jak woda po zbyt długim gotowaniu.  Więc temu temat tego bloga jest tak obszerny, mogę napisać na nim wszystko i o wszystkim czyż to nie wspaniałe? Dla mnie jest, mam zbyt wiele pomysłów i zbyt wiele tematów żeby robić do każdego z nich odpowiedniego bloga. Tutaj będzie to wszystko co by było na wielu innych. Od zwykłych głupich przemyśleń związanych z niewiadomą melancholią aż po jedno rozdziałowe fanfiki. Mam nadzieje, że nie raz odwiedzicie mojego bloga, chociaż sama nie jestem pewna czy warto zagłębić się w istotę zwaną Alice.


3 komentarze:

  1. Teraz ja się będę bawiła :D niekoniecznie w krytyka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja tu jestem jedynym Niekrytym Krytykiem~!

      Usuń
  2. No, ale ja nie mówiłam, że będę się bawiła w Krytyka, napisałam niekoniecznie XDD

    OdpowiedzUsuń