12 kwietnia 2014

41. Liebster Award

Witajcie!

    Berieal nominowała mnie do Liebster Award [po raz drugi, ale cóż zapomniałam o tym i zdążyła poprzednie usunąć].

Nominacja do L.A. jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwowanych, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. 

Miałam nominować dwie osoby, ale jednak brak pomysłu na pytania wpłynął na moją decyzję, że jednak będę wolni od tego 'obowiązku'.

Pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony pairing?

Co tu dużo mówić, w moim sercu na zawsze jest i będzie miejsce dla wspaniałego HashiMada, nie można ich po prostu nie kochać. Nie umiem też tego bardziej opisać, ale wiecie mi o co chodzi. I też za bardzo kocham Madarę, taki tam madaroseksualizm... xD A tak poza nimi jeszcze jest Indra x Ashura, ItaSasu, TobiIzu. Czyli tego wszystkiego możecie się na moim blogu spodziewać. A najwięcej tych pierwszych panów, bo za mało ich jest w polskiej części internetów i chcę to zmienić!


2. Jaki jest twój ulubiony wokalista/tka?

Nigdy specjalnie nie skupiam się na pojedynczych członkach zespołu, mój ulubiony zespół to Skillet, a jego wokalistą jest John Cooper, więc to prawdopodobnie on.

3. Twoje zajęcie na nudny, deszczowy dzień?

Wyjść na podwórko, albo pisać yaoice przy dobrej muzyce.


4. Co ci się ze mną kojarzy?

Przed chwilą do głowy przyszło mi, że szara chmura, bo z nią to nigdy nic nie wiadomo, może padać albo nie. Ale zazwyczaj taki jeden Senju, który jest fanboy'em Itachiego xD Nie pytaj.


5. Jakie masz marzenie? (wybierz jedno.)

Chciałabym wreszcie stracić swego wiecznego lenia i nauczyć się dobrze rysować, bo gdybym poświęciła temu tyle czasu co pisaniu opowiadań, zapewne już mogłabym spokojnie na to spojrzeć, ponieważ chciałabym rysować doujinshi.


6. W jaką (jedną) postać chciałabyś się wcielić na jeden dzień?

Ze wszystkich znanych mi postaci i tych lubianych wybrałabym Madare. 



7. Co byś zrobił/a po wcieleniu?

Po pierwsze miło by było pójść i spopielić wszystkich swoich nieprzyjaciół i to w jakim stylu! Jest jeszcze wiele innych rzeczy, reszty nie będę wypisywać, bo jestem leniwa...



8. Lubisz grzybową?

Najlepsza grzybowa w mieście :>



9. Ulubione anime?

Cóż trudno mi powiedzieć, które anime jest moje ulubione. Naruto lubię za erę założycieli i niektóre postacie, sama fabuła staje się dziwaczna i zaczynam rozmyślać czy tam niedługo nie będzie podróży w czasie, bo okażę się, że nikt Uchihy nie pokona. Ale chyba najbardziej lubię Magi.



10. Ulubione słodycze?

Czekolada, rodzynki w czekoladzie, kinder czekoladki, prince polo, wszystko co z czekoladą.

11. Gdzie chciałabyś wyjechać?

Do Japonii, to jest piękny kraj, chciałabym zobaczyć te wszystkie wiśnie wiosną i podoba się mi ich dawna architektura.



A w następnym poście 8 rozdział Collapse.

1 komentarz:

  1. Zobaczyłam tytuł "Libster Award" i od razu mi się przypomniało jak kiedyś się w to bawiłam, ahh *_*.

    Jedziemy razem do Japonii? ^-^

    OdpowiedzUsuń