20 lipca 2013

24. Informacji garść

Witajcie!

    Dzisiaj jak w tytule mam parę informacji dla was. Jak pewnie zauważyliście pojawiło się menu, gdyż nie wiadomo czemu stron na blogu pokazywać w inny sposób mi nie chciało, a bawić się i zagłębiać nie miałam ochoty, więc jest tak a nie inaczej.
    W spisie treści znajdziecie wszystkie rozdziały opowiadań/one shotów/ fanfick'ów/etc które napisałam i zostały opublikowane, a do tego jeżeli klikniecie na obrazek [póki co jeden się tam znajduje], przeniesie was na bezpośrednią podstronę, w której jest napisane nieco o dziele, wypisane postacie [w późniejszym czasie będą to linki do obrazków znalezionych w odmętach internetu] oraz rozdziały co chyba najważniejsze, też czasami zawiera mały spoiler o nazwie następnej części.
    W zapowiedziach są wypisane 3 następne przewidywane posty zawierające rozdział czy one shot, zawsze staram się je zmieniać po opublikowaniu czegoś, więc jesteście ciekawi co będzie następne koniecznie zajrzyjcie tam.
    W spamie robicie to co najbardziej lubicie- zostawiajcie mi tak wszystko co dotyczy waszych blogach, nowe notki, reklamy i inne tego typu, na pewno tam zajrzę i odwiedzę wasze blogi.
    W linkach są blogi, które czytam wymienione nickami autorów.
    Zapewne kojarzycie obrazek znajdujący się tuż nad menu? Otóż on nie jest tylko na pokaz jeżeli klikniecie na niego przekieruje was moje konto w google+, jeżeli ciekawi was avatar czy opis mej osoby.
    Ostatnią i najważniejszą rzeczą jest to, że założyłam następnego bloga, który będzie o tylko jednym opowiadaniu, miałam pomysł na jego wygląda dlatego go zrobiłam, więc wszystkich zaciekawionych zapraszam na Nightmare Hunters- na opowiadanie mojego pomysłu. I tak oto dotarliśmy do końca tego posta informacyjnego.

2 komentarze:

  1. A kiedy będą dalsze części khr ? Usycham bez tego opa ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalsze części khr będą wtedy gdy wreszcie wymyślę co będzie dalej, więc nie mogę obiecać kiedy się pojawi. Postaram się jednak aby było to jak najszybciej.

      Usuń