06 czerwca 2012

6. Parę spraw organizacyjnych

 Witajcie!

    Dzisiaj niestety nie mam nic dla was ciekawego do przeczytania. Jakoś same brednie wychodzą spod mojego pióra, chociaż i tak wszystkim się podobają... Nie zanudzę was także żadnym BHP czy innym dziwnym czymś.
   Bo przez całą tą ogólność bloga mam pewne problemy:
◦ nagłówek- obecnie jest to Subarashii Sekai czyli Wspaniały Świat, ale nie wiem czy jest odpowiedni, może znowu wrócić do Historii Bez Składu i Ładu, albo do Zwariowany Świat Alice?
◦ opowiadania- mam na nie za dużo pomysłów, więc jeżeli chcecie mogę robić jakieś zamówienia na nie, tylko nie yaoi, bo ten gatunek raczej mi nie wychodzi;
◦ systematyczność pisania- bo ja z dużą chęcią bym pisała notki, nawet nie na temat opowiadań, ale raczej czy będziecie chcieli czytać te moje różne przemyślenia jak i inne brednie.

   Będę wdzięczna za jakieś porady. Do napisania.
                                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz